nedjelja, 14. lipnja 2015.

E.l.f. Makeup Mist & Set


Dugo sam razmišljala o čemu bi mogla pisati u svom prvom postu na blogu.
Htjela sam da ipak bude pozitivna recenzija, da obradujem nekoga tko će pročitati ovo te mu tako pomoći da kupi jedan odličan proizvod za malu cijenu.

I tako, spremajući se za izlazak u noćni klub gdje je temperatura možda i veća nego u ZETovim busevima, ugledala sam proizvod bez kojeg izlazak ili neku posebnu priliku ne mogu zamisliti.

nešto o proizvodu:
-60 ml
-cijena ispod 30 kn
-sastojci: aloa vera, krastavci, zeleni čaj i vitamini A,C i E



Moja koža je mješovita, na području T-zone masna, a na ostalim djelovima suha.
Nakon cca 7 h što sam stavila ovaj proizvod, detaljno sam se pogledala u ogledalu i mogu reći da je sve bilo na svom mjestu.


Napomena: koristila sam bazu za lice i sjenilo, možda je i to utjecalo na kvalitetu ovog proizvoda ali mislim da za ove novce je to odličan proizvod.

60 ml se možda i čini malo, ali meni je ovakva jedna bočica trajala skoro godinu dana!

Mane: kupnja preko interneta
Poštarina je u vrijednosti oko 55 kn, ali ako ako se podijelite s prijateljicama to i nije puno.
Isto tako se možete prijaviti da vam dolaze njihove obavijesti na e-mail i s time dobiti 20% popusta na kupnju


p.s trenutno im je stranica (UK verzija preko koje se može slati u Hrvatsku) u nadogradnji


Kako vi pokušavate održati vaš make-up postojan? :)

1 komentar:

  1. non stop sam to gledalai mislila bi uzela-nebi al mislim da budem ;)

    OdgovoriIzbriši

Zahvaljujem na tvom komentaru :)