petak, 19. lipnja 2015.

BOURJOIS VELVET ROUGE EDITION





Bourjois ruževi ili popularno nazvani Smrdljivci dolaze u toliko različitih nijansi da se osjećam kao da sam pokemon trener koji ih mora skupiti sve :D
Trenutno se u mojoj kolekciji nalazi 4 ruža ali nažalost nemam namjeru stati na tome.

Danas sam željela recenzirati prekrasnu nijansu koja je baš stvorena za ljeto, 06 Pink Pong




Predivna boja fuksije uz koju definitivno nećete ostati neprimjećene.
Ono što je definitivno najbolje za ove ruževe je njihova trajnost.
Ne znam za vas, ali ja mrzim kada moram stalno provjeravati da li mi je ruž još na ustima ili mi se već skinio nakon samo jednog pića.


Ne razlijeva se i ne skuplja se u boricama, struktura je tekućasta ali nakon par sekundi se osuši.
Ono što je najvažnije u vezi ovog ruža je da obavezno morate nanijeti balzam prije samog korištenja jer znaju dosta isušivati usne.







Cijena? 6,7 ml 89 kn.
Neki će možda reći puno, ali za ovakvu pigmentiranost i postojanost, cijena je sasvim realna.
Također su česta sniženja u Bipe i Kozma pa se može kupiti za manju cijenu :)




Jeste li već isprobali ove ruževe? :)

Nema komentara:

Objavi komentar

Zahvaljujem na tvom komentaru :)